Siirry pääsisältöön

Täyden kympin asiakaskokemus

Täyden kympin asiakaskokemus

Carsport on koko 55-vuotisen historiansa pitänyt tuotteiden korkeaa laatua kunnia-asiana.
Se ajatus on säilynyt kirkkaana läpi vaihtelevien markkinatilanteiden ja vaikeiden taloustilanteiden. Asiakaslähtöinen palvelu ja tuotteista huolehtiminen myös kaupanteon ja virallisen takuuajan jälkeen ovat yhtä lailla tärkeitä toiminta-ajatuksiamme. Lisäksi Carsport tekee paljon tuotteissa näkymätöntä edunvalvontatyötä toimialan ja asiakkaiden liiketoiminnan hyväksi.
Näitä toimintaperiaatteita kuvaa parhaiten yksi yhteinen nimitys: Asiakaskokemus.

”Saamme ilahduttavan usein kiitosta tuotteistamme ja palvelustamme. Joskus on käynyt niinkin, ettemme ole onnistuneet sataprosenttisesti, mutta olen ylpeä voidessani sanoa, että jokainen Carsportilainen tekee parhaansa näiden muutamienkin pettymysten kitkemiseksi”, kertoo myynti- ja kehitysjohtaja Olli Ronkainen.

Asiakkaat mittaavat Carsportin toimintaa paitsi jokaisessa autossaan, myös jokaisessa kontaktissaan Carsportiin. Yhteydenpidon täytyy olla riittävän helppoa ja saatavuus hyvä, minkä takia resurssien varmistaminen on yksi investoinneista. Tuotetiimin Harri ja Anu ovat ensisijaiset kontaktit tuotetekniikkaan, jälkimarkkinointiin ja takuuasioihin liittyvissä kysymyksissä. Myyntitiimin Matin, Ollin ja Arin (sekä tätä kirjoitettaessa uuden haettavan myyntihenkilön) vastuulle kuuluvat kaupankäyntiin, jälleenmyyjäyhteistyöhön ja autojen toimituksiin liittyvät asiat.

Tuotantokapasiteetin kasvattaminen Ylöjärven koritehtaalla laajennuksen myötä on yksi tärkeä tekijä, jonka myötä asiakkaiden toimitusaikatoiveisiin pystytään vastaamaan entistä paremmin. Muutoksen avulla koritehtaalta valmistuu keskimäärin yli kaksi autoa jokaikinen työpäivä. ”Lähes 500 auton korityöt vuosittain vaativat onnistuakseen tuotantoprosessin, joka ei aina mahdollista väliinkiilauksia tai äkkinäisiä muutoksia suunnitelmaan, mutta prosessi takaa parhaan mahdollisen toimitusajan ja ennenkaikkea kaikkien autojen ja asiakkaiden tasapuolisen kohtelun”, kertoo toimitusjohtaja Ari Jonasson.
Toiminnanohjausjärjestelmän modernisointi mahdollistaa läpinäkyvämmän tiedonkulun läpi koko organisaation, ja hallitun dokumentoinnin avulla se auttaa pitämään huolta asiakkaista ja heidän autoistaan vielä vuosia korityön valmistumisen jälkeenkin.

Vaikka merkittävillä investoinneilla toiminnanohjausjärjestelmään, henkilöresursseihin ja toimitiloihin niin Ylöjärvellä kuin nyt Vantaallakin on luonnollisesti välittömiäkin liiketoiminnallisia tavoitteita, ovat ne erityisen tärkeitä askeleita kohti asiakaskokemustavoitteen saavuttamista. Tavoitteena on, että Carsportin asiakaskokemus on kiistatta toimialan paras.

 

Carsport-myyntitiimi palveluksessanne!

Korityömyynti

Olli Ronkainen Myynti- ja kehitysjohtaja – puh. 040 549 8969

Matti Latva Myyntipäällikkö – puh. 045 1686 887

Ari Jonasson Toimitusjohtaja – puh. 0400 739 463

Harri Heino Linja-automyynti – puh. 0500 620 400

 

Tarvikemyynti ja takuuasiat

Anu Holopainen Takuuasiat, varaosamyynti – puh. 044 5082 576

Harri Heikkonen Tuotepäällikkö – puh. 040 5482 970

 

E-mail: etunimi.sukunimi(at)carsport.fiOta yhteyttä!

 

Lue myös

Volkswagen Carsport Taksikampanja käynnistyi

Kevään Caddy ja Crafter -myyntitempaus  tuo mukanaan uudet varustetasot ja uudet entistä houkuttelevammat hinnat! Esteetön Caddy Maxi Life Business (90 kW DSG) + XXL -muutostyö maksaa nyt alk.

Lue lisää

Suomen ensimmäinen esteetön eSprinter taksiliikenteeseen

Carsportin haastattelussa City Taksi Jeppiksen yrittäjä Daniel Sundqvist. Yritys on juuri ottanut käyttöönsä Suomen ensimmäisen esteettömän eSprinter GL VIP -taksin.

Lue lisää